2013. március 18., hétfő

Angry bird-öt horgoltam



...a hétvégén, a nagyobbik fiam egyik osztálytársának, szülinapi ajándékul, mert ő rajong ezért a játékért, és mert nagyon sokszor belefutottam a neten a horgolt változatába. Azt gondoltam, egy kis labdányi madarat minden részletével együtt is sitty-sutty összedobok, de nem így lett, legalább 4-5 órát vacakoltam vele. Ami nem baj, csak megtapasztaltam, hogy a kis "vacak" méret nem jelent könnyű munkát is egyben. Mostantól felnézek az amigurumi-készítőkre :-) A gyerekeim persze rögtön leadták a rendelést, hogy nekik melyikek re van égetően nagy szükségük (nyilván mind az 5-6 félére). Meg is ígértem, hogy meghorgolom, de már nem képzelem, hogy egy este legyártom mindet... majd apránként.

1 megjegyzés:

  1. Az amigurumik iránti imádatom vezetett oda,hogy évekkel ezelőtt ismét horgolótűt ragadjak...és az imádat azóta csak tart...és tart...a horgolás rabja lettem! Nagyon klassz a te amigurumid is!Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés