2014. április 26., szombat

Enyém a világ leggyönyörűbb színe


Az egyik leggyönyörűbb, persze. :-) Van jónéhány csücske a szívemnek színek terén*, de ez a legizzóbb csücsök: ez a kissé zöldes, kissé szürkés, tompa, de friss melegkék. Olyan olcsó volt most a Drops Karisma a Barkán, csak 650, ebből meg ott állt készleten 13 gombolyag, én meg épp erre a színre sóvárogtam... meg is vettem gyorsan mindet. :-) Most érkezett meg.
Jaj, mikor lesz ebből kardigán? Az én tempómmal, és időhiányommal bizonyosan jó sokára, alig várom, hogy végigsimítsam mind az 1300 méternyi Nagy Kékséget... Addig is nézegethetem - egyszerűen nem tudok betelni vele!!!

Már csak egy jó kardigán kötésminta kellene. V nyakkivágású, sikkes darab, valamilyen szép mintázattal, de olyannal, ami nem túl bonyolult, mégis ad egy szép játékot a felületen... és aminek képes vagyok megfejteni a mintaleírását...

*(Majd egyszer írnom kell az én személyes színpalettámról is, mert napok óta szortírozom a képzeletemben a színeimet... még álmomban is ekörül forogtam.)

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a szín, én is imádom :) És örülök, hogy rábukkantam a fonalas, textiles blogodra (is)...
    Minden jót!

    VálaszTörlés
  2. Ugye? :-) Én is nagyon örülök, hogy benéztél!

    VálaszTörlés